بردیا نیوز

جدیدترین اخبار ایران و جهان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بردیا نیوز خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

عوامل مهم برای انتخاب ماشین لباسشویی مناسب چیست؟



در این مقاله نکاتی را برای تعمیرات لباسشویی بوش توضیح می دهیم.


صفحه نمایش دیجیتال: صفحه نمایش های بزرگتر واضح هستند، به راحتی قابل خواندن هستند و اطلاعات مفیدی در مورد زمان باقی مانده تا اتمام شستشو یا خطای رخ داده در حین استفاده از ماشین لباسشویی ارائه می دهند.

شستشوی تاخیری: یکی از متداول ترین ویژگی های ماشین لباسشویی تایمر متغیری است که به شما امکان می دهد مدت زمان برنامه شستشو را کنترل کرده و زمان شستشوی تاخیری را تنظیم کنید. در مواقعی که خارج از خانه هستید نیز می توانید با کمک این قابلیت هزینه برق مصرفی را کاهش دهید.

تشخیص بار ماشین لباسشویی: با این ویژگی عالی، ماشین لباسشویی بسته به میزان لباس و میزان کثیف بودن آنها به طور خودکار چرخه شستشوی مناسب را انتخاب می کند. همچنین مقدار دقیق آب و مواد شوینده مورد نیاز را محاسبه می کند. این عملکرد باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود.

قفل کودک: قفل کودک از دسترسی کودکان به تنظیمات صفحه جلوگیری می کند. به این ترتیب دیگر نمی توانند به اشتباه برنامه شستشو را قطع کنند.

برنامه شستشو در ماشین لباسشویی

فرآیند شستشو (پنبه) لباس های نخی و کتان را در ماشین لباسشویی بشویید

برنامه شستشوی نخی یکی از برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی است که برای شستشوی لباس های نخی و کتان استفاده می شود. این برنامه برای لباس های نخی یا نخی مانند تیشرت و حوله مناسب است تا لباس ها با کیفیت بالا و بدون آسیب شسته شوند. برای این نوع لباس خاص تنظیم کنید دمای ایده آل برای لباس 40 درجه سانتیگراد است

برنامه شستشو (پشمی) پشم را در ماشین لباسشویی بشویید.

برای شستن لباس های نخی یا پشمی می توانید از برنامه شستشوی پشمی در ماشین لباسشویی خود استفاده کنید. بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند این نوع لباس ها را با دست بشورند تا آسیبی نبینند، اما می توانید با این برنامه شستشو، لباس های نخی یا پشمی خود را به راحتی در ماشین لباسشویی بشویید. در برنامه Wool ماشین لباسشویی از آب سرد و چرخه کم استفاده می کند و در سطح بالایی بدون آسیب شستشو می دهد. در این صورت توصیه می کنیم 2-3 کیلوگرم لباس را در ماشین لباسشویی قرار دهید.

برنامه شستشو برای شستشوی لباس های ورزشی در ماشین لباسشویی (شستشوی ورزشی یا لباس های ورزشی).

برنامه Sports Wash برای شستشوی لباس های ورزشی در تمامی ماشین های لباسشویی مناسب است. اغلب از الیاف مصنوعی برای تولید لباس های ورزشی استفاده می شود، این پارچه ها تمایل به تعریق دارند، اما قیمت چندانی ندارند و پس از استفاده بوی چرم می دهند، بنابراین باید سریع شسته شوند. این سیستم ویژه دمای لباس را قبل از شستن با اضافه کردن آب، قبل از چرخاندن کاهش می دهد و سپس فرآیند شستشو آغاز می شود. در برنامه لباسشویی، لباس های شما فقط در صورت نیاز شسته می شوند و از شستشوی بیش از حد لازم جلوگیری می کنند.

نیمه بار: با استفاده از این عملکرد می توانید در زمانی که کار شستشو تمام شده یا لباس های کمتری در دستگاه وجود دارد، از آب و برق کمتری استفاده کنید. بسیاری از خودروهای امروزی این قابلیت را دارند که بار داخل خودرو را به صورت خودکار وزن کنند

برنامه شستشو (Quick Super) شستشوی سریع 15 دقیقه ای در ماشین لباسشویی

هنگامی که عجله دارید و می خواهید لباس های خود را سریع و در 15 دقیقه بشویید، از Super Quick Wash در اتاق لباسشویی استفاده کنید. توجه به این نکته ضروری است که می‌توانید لباس‌هایتان را زمانی بشویید که خیلی کثیف نیستند، شاید فقط برای مدت کوتاهی آن‌ها را پوشیده‌اید یا کمی بوی عرق می‌دهند و نمی‌خواهید هر کدام برای مدت طولانی آنها را بشویید. . زمان. لباس ها کهنه شده اند. ،

برنامه (Easy Ironing/Anti-Crease) برای اتوکشی آسان و ضد چروک در ماشین لباسشویی

می توانید برنامه Easy Iron را به برنامه شستشوی ماشین لباسشویی اضافه کنید که این مزیت را دارد که پس از شستشو نیاز به اتو کمتری دارد. در این زمان ماشین لباسشویی سرعت شستشو و دمای آب را برای جلوگیری از چروک شدن تنظیم می کند. اتو کردن آسان تر می شود. به عبارت دیگر، این برنامه برای شستشوی ملایم‌تر پارچه‌هایی که پوشیده می‌شوند مانند پارچه‌های نخی، مصنوعی یا سایر پارچه‌ها در نظر گرفته شده است. استفاده از این برنامه را برای شستن انواع لباس، بلوز و پارچه های مختلف در رنگ های مختلف توصیه می کنیم. اتوکشی بعد از شستشو در ماشین لباسشویی دشوارتر است.

ماشین لباسشویی (ضد آلرژی) حذف مواد حساسیت زا در ماشین لباسشویی.

این برنامه شستشو دمای آب را در حین شستشو حفظ می کند که به لطف آن پارچه های شسته شده بسیار تمیز هستند و عوامل حساسیت زا مانند میکروب ها و گرد و غبار به طور کامل و به آرامی برای انسان از بین می رود. این برنامه از بخار یا دمای بسیار بالا برای حذف مواد حساسیت زا و باکتری ها از لباس استفاده می کند.

شستشوی اضافی

این برنامه برای حذف بیشتر مواد شوینده از روی لباس ها در نظر گرفته شده و طبق این گزینه لباس ها دوباره شسته می شوند. این نوع شستشو برای خانواده هایی که یکی از اعضا پوست حساسی دارد یا به مواد شوینده حساس است ایده آل است.

برنامه شستشوی اکونومی (حالت اقتصادی) لباس ها در ماشین لباسشویی

این مدل به طور خودکار دما را کاهش می دهد تا به کاهش مصرف انرژی و آب کمک کند.

سرعت چرخش متغیر: به شما امکان می دهد بدون توجه به برنامه محافظت از لباسشویی، سرعت چرخش را تنظیم کنید.

نوع ماشین لباسشویی خدمات بوش


ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک

ماشین لباسشویی های اتوماتیک دارای بخش های جداگانه برای شستشو و خشک کردن می باشند. در نتیجه، تداخل دستی هنگام شستشو رخ می دهد. می توانید برنامه شستشو را متوقف کنید، مثلاً لکه ها را با دست از روی لباس پاک کنید و سپس برنامه شستشو را ادامه دهید. اگر می خواهید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید، نگران نباشید! این ماشین ها قدرت کمتری دارند و انرژی کمتری مصرف می کنند. ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک کارکردن و نگهداری آسان تر دارند.

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک فضای کمتری را اشغال می کنند. آنها بر اساس برنامه ها و حالت های شستشوی خاص برای انواع پارچه، چرخه های شستشو انعطاف پذیرتری دارند. حتی زمانی که می خواهید از خانه خارج شوید می توانید از ماشین لباسشویی استفاده کنید.

ظرفیت ماشین لباسشویی

اندازه درام یکی از مهم ترین مواردی است که هنگام خرید ماشین لباسشویی جدید باید به آن توجه کنید. ظرفیت درام بزرگ، شما می توانید لباس های دیگر را بپوشید. ظرفیت درام معمولا بین 5 کیلوگرم تا 12 کیلوگرم است و ظرفیت 7 کیلوگرم برای اکثر خانواده ها مناسب است. ماشین لباسشویی زمانی بهترین عملکرد را دارد که درام 80 درصد پر باشد. ماشین لباسشویی بزرگتر به این معنی است که می توانید مدت زمان شستن لباس ها را کاهش دهید که به کاهش مصرف انرژی کمک می کند.

سرعت دوران

حداکثر سرعت چرخش، سرعت چرخش در دقیقه است که مخزن لباسشویی می‌چرخد تا لباس‌های شسته شده در پایان شستشو خارج شود. حداکثر سرعت 1000، 1200، 1400 یا 1600 دور در دقیقه خواهد بود. با افزایش این سرعت، قیمت تمام شده ماشین لباسشویی نیز افزایش می یابد.

بهره وری انرژی

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید ماشین لباسشویی جدید باید در نظر گرفت مصرف انرژی یا راندمان شستشو است. برای بررسی آن، باید به برچسب انرژی ماشین لباسشویی توجه کنید. برچسب انرژی نشان می دهد که ماشین لباسشویی انتخابی شما چقدر مقرون به صرفه است. به عنوان یک ماشین لباسشویی درجه A، عملکرد عالی و بهره وری انرژی دارد.


[ بازدید : 638 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 14 بهمن 1402 ] [ 11:02 ] [ بردیا نیوز ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]