بردیا نیوز

جدیدترین اخبار ایران و جهان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بردیا نیوز خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

وقت آن است که مدرک آیلتس خود را دریافت کنید


هر کدام از ما احتمالا چندین بار سعی کرده ایم زبان انگلیسی را یاد بگیریم و موفق نشده ایم. در برخی موارد روش مطالعه اشتباهی را انتخاب می کند و در برخی موارد طولانی بودن زمان مطالعه ما را خسته و بی حوصله می کند.

بر اساس گزارش استراتژی معاصر؛ فرآیند یادگیری زبان انگلیسی فرآیندی کاملاً زمان بر است. به خصوص اگر می خواهید انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید. اهمیت این فرآیند یادگیری زمانی افزایش می یابد که می خواهید به خارج از کشور سفر کنید. و برای شرکت در آزمون آیلتس یا تافل باید زبان خود را در یک دوره زمانی تقویت کنید.

اما با وجود تمام این ایرادات، با تصمیم گیری هوشمندانه، می توانید زبان انگلیسی را با سرعت کافی برای قبولی در آزمون آیلتس و سایر اهداف آموزشی یاد بگیرید. در واقع با کمک میانبرهای مسیر آموزشی در زمان کمتری به اهداف خود خواهید رسید. استفاده از کلاس خصوصی زبان انگلیسی میانبر خوبی برای یادگیری سریع زبان است. اما چگونه می توانید با استفاده از یک معلم خصوصی از روند آموزش لذت ببرید و در مدت زمان کوتاهی به اهداف خود برسید؟

وقت آن است که مدرک آیلتس خود را دریافت کنید

همه ما مشکل مهاجرت را می دانیم. همه ما فراز و نشیب های سفر را می دانیم. همه کسانی که مهاجرت کردند مطالب مربوط به این مسیرهای بالا و پایین را ارائه کردند. اما در این مقاله اطلاعاتی در مورد امید و کاهش مشکلات سفر ارائه شده است. یکی از بزرگترین دغدغه های زبان آموزان، در کنار انجام امور مربوط به سفر، یادگیری زبان انگلیسی برای ارتقای مهارت و کسب مدرک زبان انگلیسی است.

مخصوصاً اکثر افرادی که می خواهند برای گذراندن آیلتس یا تافل زبان خارجی یاد بگیرند از نظر زمانی مشکل دارند و به هیچ وجه نمی توانند انگلیسی را یاد بگیرند. یکی از راه‌های یادگیری سریع انگلیسی استفاده از یک معلم خصوصی زبان انگلیسی است. زیرا در کلاس زبان انفرادی روش تدریس معلم با محدودیت زمانی و اهداف دانش آموز مشخص می شود و معلم با توجه به سطح دانش آموز آموزش خود را آغاز می کند. این روش آموزشی به فرد کمک می کند تا در بازه زمانی شش ماهه تا یک ساله یک زبان را یاد بگیرد و به آن تسلط پیدا کند. حتی افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و فقط در تلفظ و مکالمه مشکل دارند می توانند با استفاده از این روش ظرف یک تا سه ماه توانایی مکالمه انگلیسی خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند.

شناسایی کتاب های انگلیسی بر اساس سطح دانش آموزی

می توان گفت منابع موجود در زمینه آموزش زبان انگلیسی به سختی یافت می شود و دسترسی به آن ها دشوار است. همه زبان آموزان نمی توانند کتاب های انگلیسی سطح پایه را پیدا کنند. وجود بسیاری از منابع آموزش انگلیسی زبان آموزان را سردرگم می کند. ویژگی منحصر به فرد دوره های زبان خصوصی، از بین بردن چنین سردرگمی است. زیرا خود معلم زبان فردی منبع خوبی برای یادگیری بر اساس دانشی است که به دست آورده و روش هایی که برای تدریس انتخاب کرده است. از طرفی وی با توجه به تجربه چندین ساله تدریس خود از کتاب ها و منابع موجود در زمینه آموزش زبان به خوبی آگاهی دارد و می تواند منابع خوبی را برای آموزش متناسب با سطح دانشجویی خود توصیه کند.

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

اگرچه این سوال اغلب مطرح می شود، اما بسیار مهم است. اکثر مردم نمی توانند به این سوال به وضوح پاسخ دهند. اما پاسخ ما این است که آنها زبان انگلیسی را از جایی شروع می کنند که در زمان کوتاه تری به هدف برسند. هر زبان آموزی می تواند سبکی را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کند. فرآیند یادگیری را از کتاب های مختلف زبان شروع کنید و مهارت های خود را به روش های مختلف تقویت کنید، مثلاً از معلم استفاده کنید. اما آیا می توانید با این روش ها به هدف یادگیری سریعتر زبان انگلیسی برسید؟ در پاسخ باید گفت که نتیجه مشخص نیست. انتخاب این روش ها با اشتباه و کسب تجربه همراه است. دانش آموز با آزمون و خطا و کسب تجربه به تدریج می تواند راه درست یادگیری را بیابد، هرچند این روش ممکن است عواقب زیادی برای او داشته باشد. از جمله این پیامدها می توان به هدر رفت فرصت طلایی برای یادگیری اشاره کرد.

با این حال، می توانید هزینه ها و پیامدهای انتخاب خود را با استفاده از تجربیات دیگران کاهش دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهید. با کمک یک معلم خصوصی با تجربه، به سرعت از مسیر یادگیری زبان انگلیسی عبور خواهید کرد.

یک معلم خصوصی با توجه به تجربه خود می تواند زمان بیشتری را به مهم ترین دروس اختصاص دهد و با دور انداختن مطالب و منابع نامربوط، زمان بیشتری را برای آموزش بهتر دانش آموزان آزاد کند. در درس خصوصی توانایی تمرکز دانش آموز بسیار بالاست و از آنجایی که درس به صورت تک نفره است، معلم می تواند مطالب عمیق تری را به دانش آموز آموزش دهد.

کلاس خصوصی زبان توسط زبان آموز کاملاً فردی است و معلم بر اساس سطح آمادگی دانش آموز، اهداف یادگیری زبان او و تمام محدودیت های زمانی دانش آموز، درس را شروع می کند. همچنین در کلاس خصوصی، معلم از نزدیک دانش آموز را رصد می کند و در کلاس های مختلف میزان یادگیری او را ارزیابی می کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

یکی از دغدغه های همه زبان آموزان در انتخاب روش یادگیری سریع زبان انگلیسی، هزینه تدریس خصوصی در منزل است. چون معتقدند هزینه کلاس زبان خصوصی بیشتر از روش های دیگر است. اما برای یادگیری زبان باید چندین فاکتور مهم را همزمان در نظر گرفت و سپس تصمیم گرفت. سه عامل مهم در تعیین زمان رسیدن به هدف، انرژی و زمان تلف شده و هزینه پرداختی است. به عنوان مثال، یک زبان آموز ممکن است یک سال فرصت داشته باشد تا برای آزمون آیلتس آماده شود. بر اساس بودجه ای که دارد امکان عضویت در کلاس های مختلط موسسات و استفاده از روش حرارتی این موسسات وجود دارد. با توجه به هدف و سطح پایین زبان وی، مسلماً نمی تواند در بازه زمانی مشخص شده خود را برای آزمون آماده کند. این فرد برای رسیدن به هدفش انرژی و هزینه زیادی را صرف رفتن به کلاس و یادگیری زبان کرد.

اما اگر این فرد مسیر یادگیری را با دقت انتخاب کند و با استفاده از کلاس خصوصی معلم زبان خود را برای امتحان آماده کند، می تواند در همان زمان و بدون خستگی که برای کلاس گروهی صرف می کند، به نتیجه دلخواه برسد.

به سرعت برای آزمون آیلتس آماده شوید و یک سایت تدریس خصوصی مناسب پیدا کنید

در راستای دغدغه زبان آموزان برای یادگیری سریع زبان انگلیسی، پلتفرم استادبانک اقدام به جذب اساتید شایسته کرده است. برای انتخاب یکی از این معلمان حرفه ای می توانید به سایت اساتید خصوصی استادبانک مراجعه کنید و یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. در صورتی که شروع یادگیری زبان را به تاخیر نیندازید و درخواست خود را برای قیمت های شهریه خصوصی امسال ثبت کنید، می توانید یک راه سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای آمادگی در آزمون آیلتس با مدرسان خصوصی در بستر استادبانک بیابید.


[ بازدید : 32767 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 27 خرداد 1402 ] [ 11:41 ] [ بردیا نیوز ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]