بردیا نیوز

جدیدترین اخبار ایران و جهان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بردیا نیوز خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

تری دی مکس وی ری چیست؟



تری دی مکس به‌جرئت یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم‌افزارهای طراحی موجود در بازار است. با استفاده از ابزارهایی که در دسترس شما قرار می‌دهد می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن مدل‌سازی‌ها و طراحی‌های گرافیکی سه‌بعدی به‌واسطه آن انجام دهید. وی ری یکی از پلاگین‌ها و بخش‌های قدرتمند و تجاری‌سازی شده این مجموعه نرم‌افزاری می‌باشد که می‌توانید با استفاده از آن هر چیزی بسازید.

از جمله مهم‌ترین موارد استفاده این نرم‌افزار شامل: تولید فیلم، بازی‌های ویدئویی، طراحی‌های صنعتی، طراحی محصولات و کانسپت آن‌ها و صدالبته معماری می‌شود. این نرم‌افزار یک مجموعه قدرتمند برای ساخت انواع جلوه‌های ویژه رایانه‌ای و البته بسترهای جذاب تبلیغاتی است که معمولاً خواهان زیادی دارد.

بازار کار خوبی دارد و اگر آن را بیاموزید می توانید به سمت مشاغل پردرآمدی بروید. البته این نرم افزار و پلاگین مزایای زیادی دارند که در ادامه تعدادی از آن ها را بررسی می کنیم. اولین مسئله این است که تری دی مکس وی ری می تواند خیلی سریع تر از دیگر ابزارهای موجود باشد.

ویژگی‌ها و مزایای نرم‌افزار تری دی مکس V-RAY

از این نرم‌افزار می‌توان در صنعت، ساخت پروژه‌ها و برنامه‌های آموزشی، طراحی‌های مفهومی، هنرهای تجسمی کامپیوتری و... استفاده کرد. این برنامه البته قدرتمند بوده و شباهت زیادی به اتوکد دارد. به همین دلیل معمولاً از این برنامه به دلیل ارائه رندرهای بهتر استفاده می‌شود. از نرم افزار های مهندسی می توان بر روی سیستم های کامپیوتری قوی مثل وی پی اس ها نیز استفاده کرد.

همان‌طور که گفتیم کاربردی وسیع در معماری عمران دارد. برای بسیاری این سال مطرح می‌شود که آیا می‌توان با استفاده از آن طرح‌های حرف‌های سه‌بعدی را در مدت‌زمان کوتاهی خلق کرد؟ در این مورد باید بگوییم که همه چیز به شما بستگی دارد، اما در این برنامه پردازش فوق‌العاده سریع انجام می‌شود و شما قادر هستید که نوع متریال، رنگ، کف‌پوش، دیوار، شیرآلات، دکوراسیون و همه چیز را از صفر طراحی کنید. قابلیت تنظیم نورپردازی دارد. یکی از نکات جالب در مورد این نرم‌افزار ساخت انیمیشن‌های فوق‌العاده با آن است. جالب خواهد بود که بدانید، آواتار، آیرون من، اسپایدرمن، ایکس من و تبدیل شوندگان با استفاده از جلوه‌ها و پلاگین‌های سینمایی نرم‌افزار تری دی مکس ساخته شده‌اند.

زمان یادگیری نرم‌افزار وی ری تری دی مکس

یادگیری آن تا حد زیادی بستگی به خودتان دارد. اما معمولاً این امکان وجود دارد که در مدت‌زمان یک‌ساله باتجربه و حضور در دوره‌های فشرده بتوانید این نرم‌افزار را تا سطح مناسبی یاد بگیرید و به‌راحتی وارد بازار کار شوید. البته باید بدانید که در زمینه کارکردن و استفاده از این نرم‌افزارها خلاقیت شما اهمیت زیادی دارد. قطعاً بدون به‌کارگیری قوه تخیل و خلاقیت نمی‌توانید به چیزی که می‌خواهید در این نرم‌افزار برسید. حتی اگر بخش‌های مختلف آن را کامل یاد گرفته باشید.

تری دی مکس را می‌توانید روی سیستم‌عامل‌های مختلف دسکتاپ نصب کنید، در تبلیغات؛ صنعت، بازی‌سازی حرفه‌ای، کابینت‌سازی، غرفه سازی و المان سازی مورداستفاده قرار گرفته و اگر بخواهیم در مورد مشکل آن صحبت کنیم. باید به‌صورت مستقیم به بحث نورپردازی صحنه‌ها در طراحی انیمیشن و عکس اشاره کنیم. این برنامه در چنین شرایطی از مکمل وی ری استفاده می‌کند و در واقع وی ری جبران‌کننده نقص‌های متداول این برنامه در طراحی می‌باشد. به وی ری نرم‌افزار الحاقی مجموعه تری دی مکس نیز می‌گویند.


[ بازدید : 1773 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 28 دی 1400 ] [ 11:04 ] [ بردیا نیوز ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]